8. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Neljapäeval avatakse Ülemiste liiklussõlm

Pärast Koidula piiripunkti suurprojekti jõuab sel nädalal lõpule järgmine viimaste aastate üks suurimaid infraprojekte - Ülemiste liiklussõlm, mille teostamiseks tehti tööd Ülemiste järvest kuni mereni ulatuvate veekanalitega.

Merko kommunikatsiooni- ja turundusjuhi Merit Välba sõnul ei ole projekt oluline vaid esimese Eesti pikima tunneli rajamise tõttu. Mastaapne liiklussõlm hõlmab lisaks 680-meetrisele sõiduteetunnelile 150-meetrist viadukti ja kolme kergliiklustunnelit. Ehitusprotsessile lisas keerukust Ülemiste järve naabrusest tingitud kõrge pinnavesi ning töötamine katkematus liiklusvoolus, toimiva rongiliikluse ja töötavate kommunikatsioonide alas.

Liiklussõlme ettevalmistustööde raames rajati sajuveekollektor ja trassid, mis juhivad sademeveed Kadrioru pargi avatud betoonkanalitesse. Lisaks rajati 110 kV õhuliini maakaabelliiniks, mis oli eelduseks Tartu maantee viadukti ja kergliiklusteede rajamiseks.

Liiklussõlm, mis peaks kaotama liiklusummikud Järvevana teel ning Tartu poolt Tallinnasse sissesõidul, avatakse Ehitusuudistele teada info põhjal neljapäeval, 10. oktoobril kell 12.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785