Taristuehituse TOPi liidrite hinnangul sõltub sektori lähitulevik Rail Balticast – ilma selleta ootaks valdkonda järsk kukkumine, ent ka suurprojekt ei pruugi kõiki päästa, sest sisendhinnad ja riigi teederahastuse seiskumine suruvad kasumid miinusesse.

- Ülemiste terminali ehitus.
- Foto: Estfilm Production
Ettevõtete tulemusi mõjutasid vähenenud asfalteerimistööde tellimuste maht ja hangetel osalejate arvu kahe-kolmekordistumine. Riski aitab maandada Rail Baltica põhitrassi ehitus, samuti suures mahus investeeringud tuule- ja päikeseparkidesse.
Äripäeva taristuehituse TOPi võitnud ettevõtete juhid tunnistasid, et tehtud struktuursed muutused on end ära tasunud, sest väiksemad paindlikumad üksused suudavad kiiremini reageerida turu muutustele ja kontrollida tootmismahte ning kulusid. Kuna ettevõtted tajuvad konkurentsi tihenemist, tahetakse selleks aegsasti valmis olla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Elektrimaterjalide hulgimüüja
W.EG. Eesti ja kaablitootja
Prysmian Group Baltics tarnisid 2025. aastal raudteeühenduse Rail Baltica põhitrassi esimese lõigu ehituseks vajalikud kaablid. Kokku toimetati objektile 48 suurel trumlil 24 kilomeetrit keskpingekaablit, mida kasutatakse raudtee põhitrassi elektrivarustuse ja alajaamade ühendamiseks ning side- ja juhtimissüsteemide toiteks.