TREV-2 Grupi juht Sven Pertens ostab Prantsuse suure börsifirma osaluse.
Foto: Liis Treimann
Prantsusmaa Vinci ostis TREV-2 Grupis 75protsendilise osaluse kuus aastat tagasi Baltcapilt. Nüüdseks 82% suuruseks kasvanud aktsiapakk liikus teisipäeval Sven Pertensi äsja loodud valdusfirmale Greystone Capital, kirjutas Äripäev.
Aastal 2021 oli taristuettevõttes TREV-2 Grupp tööl 400 inimest, nüüd on neid alla 250. Seega viskas juhatuse esimees Sven Pertens õhku küsimuse, kas riik võiks ka nii mõelda.
Kui palju siis teedeehitusse tegelikult kaitseeelarve raha jõuab?
Riigi Kaitseinvesteeringute Keskuse taristuosakonna juhataja Kadi-Kai Kollo sõnul on käesoleval aastal keskuse eelarve ligi miljard eurot, millest taristuehitusse tuleb ligi 220 miljonit. TREV-2 juht Sven Pertens võtab selle eelarve taristuehituse vaatest osadeks lahti.
Riik investeerib maanteedesse järgmisel neljal aastal keskmiselt 170 miljonit aastas, ehk ainult ühe kolmandiku vajaminevast. Seejuures säilitamise ja arendamise vaates vaid ühe neljandiku vajaminevast, kommenteeris ASi Trev-2 Grupi juhataja Sven Pertens riigi teehoiu rahastuskava.
Maailmas ei ole teada ühtegi arenenud riiki, millel oleks välja arendamata või halvas seisukorras teedevõrk. Asfalditehaste väljasuremine on meie kõigi probleem, kirjutab TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Uus, ETA sertifikaadiga kinnitatud PAROC CGL 20cy lahendus on mõeldud maa-aluste garaažide ja külmade keldrilagede soojustamiseks ja tulekaitseks nii uutes kui ka olemasolevates hoonetes.
GRK Eesti juht Tiit Roben räägib avameelses intervjuus, millised on Rail Balticu suure alliansshanke võidu põhjused, järgnevad sammud ja kriitilisemad kohtad, mis ehituse käigus ja lepingu täitmisel võivad ette tulla.