• 31.08.10, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kukruse-Jõhvi teelõik valmis kaks kuud enne tähtaega

Täna lõpetati pidulikult Eesti suurim ja kalleim tee-ehitusobjekt, 628 miljonit krooni maksma läinud uus Kukruse-Jõhvi teelõik.
Tallinna-Narva maanteel möödunud aasta märtsis alanud ehitus valmis kaks kuud enne lepingujärgset tähtaega ning see on oma 628 miljoni kroonise hinna poolest kalleim Eestis valminud tee-ehitusobjekt.
Ida-Virumaa sajandi projektiks kutsutud ehitusega rajati seitse kilomeetrit maanteed. Tööde käigus ehitati Eesti üks ohtlikemaid teelõike (km 156,0-163,2) neljarajaliseks eraldusribaga maanteeks. Lisaks ehitati sinna kolm eritasandilist ristmikku, üks riste, kaks jalakäijate silda ning rajati kogu lõigu ulatuses kergliiklusteed ja kogujateed. Samuti püstitati müratõkkeseinad ning tehti maastikukujundustöid teekeskkonna seisundi parandamiseks.
„Kukruse-Jõhvi teelõigu kaasajastamisega likvideerisime me koha, mida varem võis nimetada surmateeks“, ütles Tallinna-Narva maantee 160. kilomeetril asuval Tammiku jalakäijate sillal toimunud avamisel osalenud majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, kelle sõnul hukkus sel lühikesel maanteelõigul ehitustöödele eelnenud kümne aasta jooksul 27 inimest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

628 mln krooni maksma läinud objekti ehitasid valmis Eesti teedeehitusfirmad Lemminkäinen Eesti AS, Tref AS, K-Most AS ja Teede REV-2 AS ning selle valmimistähtaeg on oktoobrikuu lõpp. Tööde tellija oli Maanteeamet ning Euroopa liidu Ühtekuuluvusfond finantseeris ehitust 189 mln krooni ulatuses.
Objekti garantiiperiood on 5 aastat.
Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond finantseeris ehitust 189 miljoni krooni ulatuses. Kukruse-Jõhvi maanteelõik asub kahe Virumaa suurema asumi vahel, mida läbib  üle 10 tuhande auto ööpäevas, sealhulgas transiitliiklus ja Kohtla-Järve ühistransport.
 

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.09, 16:31
Kukruse-Jõhvi teelõigu ehitus veerandi võrra odavam 
Eile tutvustas maanteeamet selle aasta suuremat tee-ehitusprojekti - Kukruse-Jõhvi teelõiku Tallinna - Narva maanteel. Ehitushindade languse tõttu kujuneb teelõigu ehitus esialgsest umbes veerandi võrra odavamaks.
Uudised
  • 03.06.09, 15:22
Kukruse-Jõhvi teele tuleb  geovõrku 100 miljoni krooni eest   
Kukruse-Jõhvi uue teelõigu ehitusel hakati paigaldama geovõrku, mille maksumus 100 miljonit krooni moodustab teelõigu rajamise hinnast pea kuuendiku. 
Uudised
  • 03.06.09, 17:24
Kukruse-Jõhvi teelõigu ehitusel peagi 500 ehitajat
Kukruse-Jõhvi teelõigu ehitusel, kus praegu on hõivatud ligikaudu 200 inimest, võib eeloleval suvel leida töö veel 300.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.25, 14:17
Ruukki akustilised lahendused parandavad inimeste heaolu ja tööviljakust
Akustika on hoone funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse seisukohalt sama oluline kui energiatõhusus või sisekliima. Liigses müras väheneb inimeste keskendumisvõime, kasvab stressitase ning kannatab töö kvaliteet. Ruukki Products ASi Baltikumi tehnilise toe ja jätkusuutlikkuse juht Kaupo Pertel nendib, et õigete ehitusmaterjalidega on võimalik seda kõike ennetada.

Viimased uudised

Uudised
  • 23.10.25, 15:21
Selgus Viljandi bussijaama ja Selveri arhitektuurivõistluse võitja
Uudised
  • 23.10.25, 13:43
Ehitussektori hinnatõus toob kinnisvara hinnatõusu
Uudised
  • 23.10.25, 10:16
Hundipea arendaja hakkab vanadest majadest tegema uusi
Uudised
  • 23.10.25, 09:52
Roosimaa: kättesaadavus ei tähenda, et korter Toompeal peab maksma sama palju, kui Maardus
Muudaks büroohoonete otstarvet? Roosimaa: kui võrrelda vanemaid B ja C objekte ja uuemaid A klassi büroohooneid, siis võib juhtuda, et vanem objekt on isegi paindlikum. Poliitikud ja ametnikud - siin on Teile mitu mõttekohta!
Uudised
  • 23.10.25, 07:00
Vajadus büroopindade kasutusotstarbe muutmiseks on olemas
Riim: Meie turu tüüpne eluase on magalapiirkonna tüüpkorter, mitte Kalamaja mereäärse uusarenduse luksuskorter, ja magala tüüpkorter on keskmist palka teenivale leibkonnale vägagi kättesaadav
Uudised
  • 22.10.25, 14:15
Everaus loob puitelementidest uusarenduse
Uudised
  • 22.10.25, 11:51
Popi minimaja ehitamist piirab rida keelde
Uudised
  • 22.10.25, 10:45
Kinnisvaraarendaja ja planeerimisameti juht tegid kokkuleppe
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele