Eile tutvustas maanteeamet selle aasta suuremat tee-ehitusprojekti - Kukruse-Jõhvi teelõiku Tallinna - Narva maanteel. Ehitushindade languse tõttu kujuneb teelõigu ehitus esialgsest umbes veerandi võrra odavamaks.
Seitsme kilomeetri pikkune kolme viadukti, kahe jalakäijate silla ning paljude kogujateedega teelõik peab valmima järgmise aasta 31.oktoobriks, vahendas ERR.
Ehituse algus on veninud tühistatud riigihanke, aga ka maavaidluste pärast. "Me oleme pidanud võõrandama üle 50 hektari maad. On palju maavaidlusi, mistõttu on korrigeeritud projektlahendusi. Ma tean, et ühe maaomaniku vaidlus lahendatakse praegu projekti korrigeerides," rääkis maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puust.
Uus maanteelõik ehitatakse vanale kaevandusväljale, mis oletatavasti on osaliselt süttinud. See muudab ehitustööd eriti keeruliseks. Eestis pole veel taolistes tingimustes tiheda liiklusega teid rajatud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teelõigu projekt valmis Eesti - Saksa ühistööna. Teed ehitavad Talter, Treff ja Teede REV 2. Viadukte ehitab K-Most.
Seotud lood
Täna lõpetati pidulikult Eesti suurim ja kalleim tee-ehitusobjekt, 628 miljonit krooni maksma läinud uus Kukruse-Jõhvi teelõik.
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?