• 03.06.09, 17:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kukruse-Jõhvi teelõigu ehitusel peagi 500 ehitajat

Kukruse-Jõhvi teelõigu ehitusel, kus praegu on hõivatud ligikaudu 200 inimest, võib eeloleval suvel leida töö veel 300.
Ehitajapoolne projektijuht Veikko Vapper, kes rääkis Põhjarannikule geovõrgu paigaldamisest, mainis muuhulgas, et eelseisval suvel võib ehitusel hõivatud inimeste arv tõusta poole tuhandeni. 
Teelõigu ehitus on Vapperi sõnul kulgenud plaanikohaselt ning augusti lõpust on kavas esimestel lõikudel alustada asfaldi panekuga. "Kõva tempo on peal, sest planeerisime esimesse etappi väga pingelise graafiku. 60 protsenti kogu tööde mahust tahame ära teha oktoobri keskpaigaks," ütles ta. Kogu uus teelõik koos kogujateede, rattatee ja nelja viaduktiga peab valmima järgmise aasta sügisel.

Seotud lood

Uudised
  • 31.08.10, 11:12
Kukruse-Jõhvi teelõik valmis kaks kuud enne tähtaega
Täna lõpetati pidulikult Eesti suurim ja kalleim tee-ehitusobjekt, 628 miljonit krooni maksma läinud uus Kukruse-Jõhvi teelõik.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele