Kukruse-Jõhvi teelõigu ehitusel, kus praegu on hõivatud ligikaudu 200 inimest, võib eeloleval suvel leida töö veel 300.
Ehitajapoolne projektijuht Veikko Vapper, kes rääkis Põhjarannikule geovõrgu paigaldamisest, mainis muuhulgas, et eelseisval suvel võib ehitusel hõivatud inimeste arv tõusta poole tuhandeni.
Teelõigu ehitus on Vapperi sõnul kulgenud plaanikohaselt ning augusti lõpust on kavas esimestel lõikudel alustada asfaldi panekuga. "Kõva tempo on peal, sest planeerisime esimesse etappi väga pingelise graafiku. 60 protsenti kogu tööde mahust tahame ära teha oktoobri keskpaigaks," ütles ta. Kogu uus teelõik koos kogujateede, rattatee ja nelja viaduktiga peab valmima järgmise aasta sügisel.
Seotud lood
Täna lõpetati pidulikult Eesti suurim ja kalleim tee-ehitusobjekt, 628 miljonit krooni maksma läinud uus Kukruse-Jõhvi teelõik.
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.