• 10.05.10, 16:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu ümbersõidu ehitus graafikust maas

Pärnu ümbersõidu ehitusel on tekkinud mitmenädalane mahajäämus, mis seab ohtu ehituse valmimise tähtaja, vahendas "Aktuaalne kaamera" eile.
Ümbersõidu Ehitajate tee ehituslepingu maksumusega ligi 248 miljonit krooni allkirjastasid maanteeamet ning AS Koger & Partnerid ja Läti tee-ehitusfirma SIA Binders septembris. Detsembris lisandus Pärnu läänepoolse ümbersõidu leping summas ligi 86 miljonit krooni. Kokku on firmadel Pärnus tööd 333 miljoni krooni eest.
Läbimurre Lihula maanteele ehk läänepoolne ümbersõit edeneb paraku visalt ja ehitustöödega ollakse graafikust maas. Aasta lõpuks peab valmima 3,8 km uut või remonditud sõiduteed ja 4,2 km kergliiklusteed, kaks kergliikluse tunnelit, sild üle Sauga jõe ja 228 meetrit müratõkkeseina.
Maanteeameti peadirektor Tamur Tsäkko sõnul on läänepoolne läbimurre kaks nädalat graafikust maas peamiselt raskete talviste ilmaolude tõttu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Aktuaalsel kaameral" ehitusfirmalt Koger & Parterid kommentaare saada ei õnnestunud, kuna kokkuleppe kohaselt jagab kommentaare töö tellija ehk maanteeamet.
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 23.04.10, 11:02
Pärnu ümbersõidu ehituskulu algsest pea 40% odavam
Algselt plaaniti Pärnu tee-ehitusprojeki maksumuseks 800 miljonit krooni, ent majanduslangusega kahanenud ehitushinnad võimaldavad kulutada vaid ligi 500 miljonit.
Uudised
  • 07.05.10, 10:11
Teedeehitus ei saa hoogu sisse
Väo karjääris valmistatakse juba teedeehituseks tänapäevaseid, Euroopa standarditele vastavaid killustikusegusid, ent selleaastane teedeehitus pole veel hoogu sisse saanud.  
Uudised
  • 11.05.10, 17:11
Maanteeamet: tee-ehituse tähtaegadega muret pole
Märt Puust, maanteeameti peadirektori asetäitja ehituse alal pole nõus väitega, et mitmete suuremate teeprojektide ehitusprotsessid on hakanud venima.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele