• 07.05.10, 10:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teedeehitus ei saa hoogu sisse

Väo karjääris valmistatakse juba teedeehituseks tänapäevaseid, Euroopa standarditele vastavaid killustikusegusid, ent selleaastane teedeehitus pole veel hoogu sisse saanud.  
"Juba on mai keskpaik ja sisuliselt mitte ühtegi suurt objekti ei lähe veel käima. Ja Loo-Maardu seisab, Tartu maantee seisab, Viitna ümbersõit seisab ja Loksa tee seisab ning projekte veel kooskõlastatakse. Euroraha magab," rääkis Paekivitoodete Tehase arendusdirektori Boris Oks uudistesaates "Aktuaalne Kaamera".
Tee-ehitus läheb Eestis tasapisi üle Euroopa standarditele ja teepinna all hakatakse kasutama killustikusegusid. Maanteeameti teehoiu osakonna spetsialist Mart Sepp ütles, et segu kasutamine peaks vähendama pikiroobaste teket, ent mõju nähakse alles 5-10 aasta pärast.
Killustikusegude kasutamist teedeehituses nõuavad euroreeglid. Oksa sõnul on Paekivitoodete Tehas praegu ainuke firma Eestis, kes vajaliku seadme hankinud on.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Me ostsime seadme ligi kolme miljoniga, praegu maksab see juba üle viie miljoni," ütles Oks, kelle sõnul tasub investeering end ära, kuna lisaks sellele, et paraneb tee kvaliteet, on eeliseks ka odavus võrreldes fraktsioonikillustikuga.

Seotud lood

Uudised
  • 10.05.10, 16:42
Pärnu ümbersõidu ehitus graafikust maas
Pärnu ümbersõidu ehitusel on tekkinud mitmenädalane mahajäämus, mis seab ohtu ehituse valmimise tähtaja, vahendas "Aktuaalne kaamera" eile.
Uudised
  • 15.04.10, 12:02
Riigiteed saavad nelja aastaga 12 miljardit
Valitsus kinnitas eile teehoiukava aastateks 2010-2013, mille kohaselt investeerib majandus- ja kommunikatsiooniministeerium riigimaanteedesse üle 12 miljardi krooni.
Uudised
  • 11.05.10, 17:11
Maanteeamet: tee-ehituse tähtaegadega muret pole
Märt Puust, maanteeameti peadirektori asetäitja ehituse alal pole nõus väitega, et mitmete suuremate teeprojektide ehitusprotsessid on hakanud venima.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele