Märt Puust, maanteeameti peadirektori asetäitja ehituse alal pole nõus väitega, et mitmete suuremate teeprojektide ehitusprotsessid on hakanud venima.
Hetkel on maanteeametil suuremaid, üle 100 mln krooni maksumusega tee-ehituse lepinguid töös kokku kuus, need on Tallinna-Narva maanteel Loo-Maardu, Liiapeksi-Loobu, Viitna möödasõit ja Kukruse-Jõhvi, Tallinna-Tartu maanteel Mäo möödasõit ja Tallinna-Pärnu maanteel Pärnu linnas Ehitajate tee.
Puusti sõnul pole sellises mahus suurprojekte maanteeametil kunagi varem olnud korraga töös. "Kõik need tööd on täna ka graafikus ja ei ole alust karta nende valmimistähtaja edasilükkumist," kinnitas ta.
Pärnu läänepoolne ühendustee, kus on mõningane mahajäämus planeeritud graafikust, tema sõnul suuremate objektide hulka ei kuulu, sest selle hind jääb alla 100 miljoni (ligi 86 miljonit) krooni. "Ka pole hetkel vaidlustuse tõttu peatunud ükski maanteeameti tee-ehituse hange," märkis Puust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hetkel on hankes Tallinna-Tartu maantee Aruvalla-Kose projekteerimine ja ehitus, Pärnu ümbersõidu Papiniidu pikendus ja hankeks ettevalmistamisel on Tartu-Jõgeva-Aravete maantee Kaarepere eritasapinnaline raudteeülesõit.
Seotud lood
Väo karjääris valmistatakse juba teedeehituseks tänapäevaseid, Euroopa standarditele vastavaid killustikusegusid, ent selleaastane teedeehitus pole veel hoogu sisse saanud.
Pärnu ümbersõidu ehitusel on tekkinud mitmenädalane mahajäämus, mis seab ohtu ehituse valmimise tähtaja, vahendas "Aktuaalne kaamera" eile.
Katuseaknad on oluliselt enamat kui lihtsalt valgusallikad. Need mõjutavad hoone energiatõhusust, ventilatsiooni ja sisekliimat. Vananedes võivad aknad tekitada probleeme, mis ei ole esialgu visuaalselt märgatavad, kuid mis aja jooksul kahjustavad konstruktsioone ning halvendavad kasutajate mugavust.