Eelmise aasta lõpus välja kuulutatud Rail Baltica Ülemiste reisiterminali arhitektuurse ideekonkursi võidutöö kohaselt rajatakse terminal raudtee kohale õhku. Kõrvalkrundile kerkiva kaubanduskeskuse naabrusse tekkiv terminaliala peab mõjuma eraldi maamärgina ja selle rajamise tehnilised keerukused usutakse olevat lahendatavad.
Nagu võistluseeskiri sedastas, otsiti parimat arhitektuurset ja asendiplaanilist lahendust planeeritavale rahvusvahelise rongiliinide terminalihoonele koos seda ümbritseva avaliku ruumi ja tervikliku liikluslahendusega. Arhitektibüroo OÜ 3+1 suure koosseisuga välja töötatud võidutöö nimega “Tagasi” paigutub rongijaama raudtee kohale nn ämblikmajana, mille arhitektuurilise lahenduse leidsid võidutöö välja valinud žüriiliikmed olevat põneva ja elamusliku.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ülemiste City linnakut arendavad ettevõtted – Technopolis Ülemiste AS ja Mainor Ülemiste AS – suurendasid tänavu I kvartalis 2014. aasta sama perioodiga võrreldes käivet üle 10 protsendi, mis küündis kokku 3,6 miljoni euroni.
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.