17. aprillil vaidlustas Suurbritannia ühispakkuja Aecom Tehnilise Järelevalve Ameti poolt Rail Baltica trassi eelprojekti hanke tulemused, mille kohaselt võitis hanke Eesti konsortsium.
Riigihangete vaidluskomisjon ei pidanud vaidlustuse sisu aga arutamisväärseks ning komisjoni otseses seisab resoluutne lause „Jätta vaidlustus läbi vaatamata ja tagastada vaidlustajale“. Komisjon põhjendas seda asjaoluga, et vaidlustus pole komisjonile laekunud seadusandluses välja toodud tähtaegade piires.
Tehnilise Järelevalve Ameti transporditeenistuse juhataja peadirektori asetäitja Anvar Salometsa sõnul on Aecomil aega veel järgmise nädala alguseni, et komisjoni otsus edasi kaevata. Sellegi poolest minnakse projektiga edasi.
Seotud lood
Ministrid kinnitasid edasiminekut nii tuumajaama kui ka Rail Baltica projektidega.
Riigihangete vaidlustuskomisjoni otsus lükata tagasi Rail Baltica vaidlustanud Suurbritannia ettevõtte Aecomi kaebus annab Rail Baltica projektigaalustamiseks rohelise tule.
Reedel, 3. mail allkirjastas riik lepingu Rail Balticuga seotud maakonnaplaneeringute koostamiseks ja eelprojekteerimiseks.
Eelmisel nädalal vaidlustas Rail Baltic raudteeliiniga seotud maakonnaplaneeringute ja eelprojekteerimise hankel kaotanud Suurbritannnia konsultatsiooniettevõte Aecom Limited.
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?