Riigihangete vaidlustuskomisjoni otsus lükata tagasi Rail Baltica vaidlustanud Suurbritannia ettevõtte Aecomi kaebus annab Rail Baltica projektigaalustamiseks rohelise tule.
Tehnilise Järelevalve Ameti transporditeenistuse juhataja peadirektori asetäitja Anvar Salometsa kinnitusel toimub riigihanke „Rail Baltic 1435 mm trassi Harju, Rapla ja Pärnu maakonnaplaneeringute teemaplaneeringute tehniline koostamine, asjakohaste detailplaneeringute, keskkonnamõju strateegilise hindamise ja keskkonnamõju hindamise ning raudtee eelprojekti ja raudteega seotud ehitiste eelprojektide koostamine“ võitjatega lepingu allkirjastamine homme (3. mail).
Riigihankel tunnistati edukaks ühispakkujana OÜ Reaalprojekt, OÜ Hendrikson&Ko, EA Reng AS ning Leedu projekteerimisettevõte UAB Kelprojektas esitatud pakkumus.
Seotud lood
17. aprillil vaidlustas Suurbritannia ühispakkuja Aecom Tehnilise Järelevalve Ameti poolt Rail Baltica trassi eelprojekti hanke tulemused, mille kohaselt võitis hanke Eesti konsortsium.
Reedel, 3. mail allkirjastas riik lepingu Rail Balticuga seotud maakonnaplaneeringute koostamiseks ja eelprojekteerimiseks.
Eelmisel nädalal vaidlustas Rail Baltic raudteeliiniga seotud maakonnaplaneeringute ja eelprojekteerimise hankel kaotanud Suurbritannnia konsultatsiooniettevõte Aecom Limited.
Rail Baltica planeeringu hankel kaotanud Suurbritannia konsultatsiooniettevõtte Aecom Läti tütarettevõte esitas kolmapäeval riigihangete vaidlustuskomisjonile vaildustuse tehnilise järelevalveameti korraldatud hankele.
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?