“Uus terminal loob võimalusi transpordisektorile keskkonnasõbralikematele kütustele üleminekul,“ tervitas uue kaubaoperaatori lisandumist Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm.
Foto: Liis Treimann
Lepingu kohaselt ehitab JetGas etapiviisiliselt hiljemalt aastaks 2030 kuni viie mahutiga veeldatud metaani terminali koos kailiini ühendava torustikuga. Terminali esimese etapi käivitamine koos ühe mahuti rajamisega on planeeritud 2027.aasta lõpuks.
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?