• 29.07.24, 16:58

Augustist sõidavad trammid taas Tondile

Tondi raudteeülesõidu ümberehitustööd on jõudnud nii kaugele, et trammide lõpp-peatuses lõpetatakse rööbastee uuendamine ja 1. augustist sõidavad trammid nr 3 ja 4 taas Tondi lõppjaama.
Tondi lõppjaama ehitus.
  • Tondi lõppjaama ehitus.
  • Foto: Mark Kitajev
Alates 15. märtsist on Tondi suunal trammide ajutine lõpp-peatus olnud Vana-Lõuna tänaval.

Seotud lood

Uudised
  • 24.07.24, 07:15
Taristuehitajad: Uue ministri suurim läbikukkumine oleks, kui riigiteede rahastus väheneks veelgi
Taristuehitajate Liidu hinnangul on uue koalitsiooni poolt taristuministri ametikoha loomine väga tervitatav ning sellele kohale asuv Vladimir Svet peab seadma oma suureks eesmärgiks neljarajaliste maanteede väljaehitamise.
Uudised
  • 04.07.24, 11:47
Taristuehitajad ootavad uuelt valitsuselt strateegilisi otsuseid
Eesti Taristuehituse Liit saatis täna koalitsiooniläbirääkimistele omapoolsed ettepanekud, milles rõhutatakse taristu arendamisel pika plaani, stabiilse rahastuse ning sotsiaalmajandusliku mõjuanalüüsi koostamise vajadust.
Saated
  • 23.07.24, 12:50
TREV-2 Grupi juht koondas pea pooled töötajad ja soovitab riigil eeskuju võtta
Aastal 2021 oli taristuettevõttes TREV-2 Grupp tööl 400 inimest, nüüd on neid alla 250. Seega viskas juhatuse esimees Sven Pertens õhku küsimuse, kas riik võiks ka nii mõelda.
Uudised
  • 28.06.24, 10:32
TREV-2 juht Pertens: tee-ehitusfirmasid on Eesti turul selgelt liiga palju
Kui palju siis teedeehitusse tegelikult kaitseeelarve raha jõuab?
Riigi Kaitseinvesteeringute Keskuse taristuosakonna juhataja Kadi-Kai Kollo sõnul on käesoleval aastal keskuse eelarve ligi miljard eurot, millest taristuehitusse tuleb ligi 220 miljonit. TREV-2 juht Sven Pertens võtab selle eelarve taristuehituse vaatest osadeks lahti.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele