Ainult tellijatele
Autor: Ain Kendra, T-Konsult OÜ juht, volitatud teedeinsener tase 8 • 13. jaanuar 2023
Ainult tellijatele

Kui palju 2+2 teid on Eestis juurde vaja?

Eestis on viimase ajal hoogustunud arutelu, kas meil on ikka piisavalt raha ja maavarasid neljarealiste maanteede väljaehitamiseks, kuid esmalt tuleb aru saada, miks ja millises mahus neid on üldse juurde vaja.
T-Konsult OÜ juht Ain Kendra väidab, et 2+2 on juurde vaja, kuid hästi läbimõeldud tingimustel.
Autor: Raul Mee

Kui eeldada, et raudteevõrk on piisav ja katab meie transpordivajadused põhisuundades, võiks sellega kaasneda autoliikluse kahanemine. Kuid kui vaadata, kus liiklussagedused on kõrged, siis on eeskätt tegemist linnalähedaste piirkondadega ja valglinnastumisega. Valglinnastumise üks mootor on ka maksusüsteem – vald saab oma sissetuleku üksikisiku tulumaksust, mitte ettevõtlusest. Seetõttu ei teki ka piisavalt töökohti ning inimesed jäävadki pendeldama. Võiks ju arvata, et soodustama peaks arendust piirkonnas, kus on korralik ühistranspordiühendus. Kuid tundub, et valdadel pole selleks huvi, võimekust või ka võimalust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785