Tänavune aasta toob tee-ehituse ettevõtetele keerulisi valikuid, mis võib viia selleni, et mõni ettevõte ei saa hakkama, kui riik olulise osa hinnariskist nende kanda lükkab, väitis Verstoni juht Veiko Veskimäe saates Eetris on ehitusuudised.
Verstoni juhi Veiko Veskimäe sõnul on olukord teedesektoris murelik. Foto: Andras Kralla.
Foto: Andras Kralla
Tükk aega on räägitud taristuehitussektori muredest – lisaks sisendihindade tõusule on muutunud defitsiidiks bituumen, oodata võib pankrotte ja koondamisi, kuidas teie ettevõttes on, kas objektidel töö käib või masinad seisavad?
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.