Tänavune aasta toob tee-ehituse ettevõtetele keerulisi valikuid, mis võib viia selleni, et mõni ettevõte ei saa hakkama, kui riik olulise osa hinnariskist nende kanda lükkab, väitis Verstoni juht Veiko Veskimäe saates Eetris on ehitusuudised.
Verstoni juhi Veiko Veskimäe sõnul on olukord teedesektoris murelik. Foto: Andras Kralla.
Foto: Andras Kralla
Tükk aega on räägitud taristuehitussektori muredest – lisaks sisendihindade tõusule on muutunud defitsiidiks bituumen, oodata võib pankrotte ja koondamisi, kuidas teie ettevõttes on, kas objektidel töö käib või masinad seisavad?
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.