• 24.09.19, 09:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maanteeameti juht: rahapakid maanteed ei ehita, vaja on poliitilist tahet

Ka siis, kui rahapakid laual oleksid, ei saaks mõne aastaga Eesti põhimaanteid neljarajaliseks ehitada. Lähipäevil aga selgub, kas jäädakse tammuma või minnakse kiirendatult edasi, ütles maanteeameti peadirektor Priit Sauk Äripäeva raadiosaates "Kuum tool".
Kuigi võib jääda mulje, et kõik toetavad põhimaanteede laiendamist, leidub alati selliseid, kes plaanile kaikaid kodaratesse loobivad, leiab maanteeameti peadirektor Priit Sauk.
  • Kuigi võib jääda mulje, et kõik toetavad põhimaanteede laiendamist, leidub alati selliseid, kes plaanile kaikaid kodaratesse loobivad, leiab maanteeameti peadirektor Priit Sauk.
  • Foto: Andras Kralla
Maanteeamet esitas Sauki sõnul juba augusti lõpus valitsusele ettepanekud teehoiukava muudatusteks, mis annavad ametile tee-ehituses sihi ja kohustused 10–15 aastaks. "Seal me panime kirja, kuidas me näeme neljarajaliste teede arendamist kiirendatud korras. Meie nägemus oli, et see kestaks umbes aastani 2035. Jagasime selle aastate peale lahti, millistel maanteedel, millistel lõikudel, millises mahus me seda tööd tahame teha," selgitas Sauk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:44
Eesti firma lubab välisvoodrilaudadele 50 aastat garantiid
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele