Eesti juhtiva taristuehituse kontserni TREV-2 Grupp aktsionäride üldkoosolek kinnitas neljapäeval ettevõtte eelmise aasta majandusaruande; samuti kinnitas üldkoosolek 533 107,27 euro suuruse dividendimakse ning aktsiakapitali vähendamise 1,6 miljoni euro võrra.

- TREV2 Grupi juhatuse esimees Rein Rätsep Foto: TREV2 Grupp
“Tänaseks oleme omanikutulu maksnud kahel järjestikusel aastal ning oleme ettevõttena seadnud oma eesmärgiks maksta aktsionäridele dividende regulaarselt ka tulevikus,” lausus TREV-2 Grupi juhatuse esimees Rein Rätsep.
Rätsepa sõnul on TREV-2 Grupi finantsvõimekus väga hea ning ettevõte on vajadusi ja omakapitali tootlikkust silmas pidades ülekapitaliseeritud. “Seetõttu otsustasid omanikud vähendada aktsiakapitali 1,6 miljoni euro võrra 16 000 000 aktsia tühistamise teel.” Kontserni kinnitatud majandusaasta aruande kohaselt oli eelmise aasta müügitulu 66,3 miljonit eurot ja konsolideeritud puhaskasum 1,6 miljonit eurot.
Pärast aktsiakapitali vähendamist on TREV-2 Grupi aktsiakapital 3 731 072,70 eurot.
TREV-2 Grupp on Eesti taristuobjektidele ja rajatistele keskendunud ehitusettevõtete kontsern, millesse kuulub viis tütarettevõtet. Grupi ettevõtetes töötab kokku ligi 400 inimest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nõukogu hinnangul on Rein Rätsep parim inimene juhtima taristuehituskontserni, mille eesmärgiks on olla oma valdkonna liider.
Taristuehituse kontsern AS TREV-2 Grupp teenis tänavu kolmandas kvartalis 28,4 miljoni eurose käibe juures 3,2 miljonit eurot puhaskasumit; üheksa kuu kokkuvõttes oli kontserni müügitulu 51,1 miljonit ja puhaskasum 2,5 miljonit eurot.
Alates 4. märtsist 2015 liitusid TREV-2 Grupi juhatusega Tarvo Kuusk ja Taimo Murer, grupi juhatus on seejärel neljaliikmeline.
Taristuehituskontserni TREV-2 Grupp esimese kvartali auditeerimata müügitulu oli 3,79 miljonit eurot, ettevõtte netotulem oli 2,1 miljoni euro suurune kahjum.
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.