Möödunud kolmapäeval seiskus Tallinn-Rannamõisa teel Tabasalu mäe aluse tunneli ehitus, kuna ehitajal puudusid vajalikud tööjoonised ning on oht, et tööd tähtaegselt valmis ei saa.
“Teede REV-2 pankrotiga siin tegu pole, mina panin Tabasalu tunneli ehituse seisma,” ütles ehitusel järelvalvet teostanud Aldur Aasa Harku Valla Teatajale. Harku abivallavanema Vello Viiburgi sõnul on põhjus oli selles, et ehitajal puudusid vajalikud tööjoonised.
“Teede REV-2 ehitajatel polnud tööjooniseid betoonplaatide sidumiseks vaiadega. Aga ilma projektita, ilma joonisteta ehitada tunnel riigitee alla – seda ei maksa mõeldagi,” lisas Aasa.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Töödega küll taasalustati esmaspäeval, kui joonistele tehtud muudatused olid projekteerijaga kooskõlastatud, ent Viiburgi sõnul on tekkinud oht, et ei kergliiklustee ega tunnel, mis pidid valmima oktoobri keskpaigaks, õigeks ajaks valmis ei jõua.
“Hea, kui kõik oktoobri lõpuks valmis saab,” märkis Aasa.
Seotud lood
Teede REV-2 alltöövõtja Megido OÜ süüdistab ettevõtet 2,2 miljoni krooni eest arvete tasumata jätmises ning esitas Teede REV-2 vastu pankrotiavalduse. Teede REV-2 nimetab Megidot mustajaks, kes jättis tööd tegemata ja nüüd küsib nende eest raha.
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?