• 20.02.13, 10:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teedehangetel jääb domineerima endiselt hind

Riigihangete suurtellija Maanteeamet kinnitas, et paneb rohkem rõhku hangete põhjalikumale planeerimisele, ent hinna osas jäädakse siiski seni valitud tee juurde.
Küsimustele vastasid Maanteeameti spetsialistid.
Milliseid muudatusi hangete korraldamisel on plaanis sisse viia, et vältida eelmise perioodi rahastuse projektide vigu?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Meetmeid on mitmeid, kindlasti paneme rõhku veel põhjalikumale hangete planeerimisele. Kindlasti jätkame seda teed, et enne suuremate hangete avamist, korraldame tutvustavaid koosolekuid. Samuti täpsustame lepingu tingimusi vastavalt tagasisidele pakkujatelt.
Milliseid hankemenetlusi on plaanis tulevaste suuremate hangete puhul kasutada, kas jätkata odava hinna kriteeriumiga või minna läbirääkimistega hankemenetluse suunas?
Tänase seisuga ehitushangetel on hind üks põhiline kriteerium, mille alusel võitjaid valime ja ehitushangetel jääme valitud tee juurde. See aasta jätkame avatud hangetega ning läbirääkimistega hankemenetlusi ei ole kavas läbi viia.
Millised saavad olema Maanteeameti järgmised prioriteetsed projektid uuel EL eelarveperioodil?
Tallinna ringtee arendamine, kuid konkreetsematest järgmise eelarveperioodi projektidest ei oska veel täpsemalt rääkida.

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.13, 10:32
Maanteeamet plaanib teede projekteerimiseks uusi lahendusi
Maanteeamet on võtnud suuna liikuda ka teede projekteerimises 3D projektide poole ning võtta rohkem arvesse pinnamudeleid. Praegu ollakse kolmemõõtmeliste projektidele üleminekufaasis.
Uudised
  • 19.02.13, 14:31
Adamson: peame olema teede ehitamisel targemad
Maanteeameti juhi Aivo Adamson ütles Ehitusuudistele, et amet hakkab enam rõhku panema suurejooneliste objektide asemel just teede kestvusele. Adamsoni sõnul on oluline pikendada teede eluiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:13
Jet Grouting – kõige paindlikum pinnase parendamise tehnoloogia maailmas
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta kandvuse, veepidavuse või stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas laialdaselt kasutatavaks pinnase parenduse meetodiks on jugainjekteerimine (ing keeles Soilcrete® või jet-grouting). See tehnoloogia võimaldab pinnasesse rajada erineva kuju ja suurusega tsementeerunud sambaid ilma ulatuslike väljakaevamisteta ja seda ka kitsastes tingimustes.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele