Haimre-Konuvere teelõigu ehitushankele esitati kuus pakkumust
Juunikuus kuulutas Transpordiamet välja riigitee Tallinna–Pärnu–Ikla km 70,2–78,8 Haimre–Konuvere teelõigu 2+2 sõidurajaga maanteeks ehitamise riigihanke, millele esitati kokku kuus pakkumust.
Pakkumuste maksumused jäid vahemikku 37,15–42,78 miljonit eurot. Hanke eeldatav maksumus oli 43,5 miljonit eurot. Kõikidele viidatud maksumustele lisandub käibemaks.
Eesti Raudtee ehitustööd Tartu suunas on jõudnud lõpufaasi, kuid uute liiklusjuhtimissüsteemide sisse lülitamine Tapa jaamas lükkub paraku edasi. Viivituse põhjuseks on töövõtja Siemens Mobility Oy, kes ei suuda süsteemi kasutuselevõtuks vajaliku dokumentatsiooniga õigeks ajaks valmis saada.
Taristuehituse sektoris on praegu tunda ettevaatlikku optimismi, milleks annavad põhjust nii vaikselt paranev majanduskeskkond kui ka riigi poolt viimastel kuudel tehtud otsused suunata rohkem investeeringuid teedevõrgu taristusse, kirjutas KMG OÜ juhatuse liige ja Taristuehituse Liidu juht Indrek Pappel.
2030. aastaks peaks saama valmis Rail Baltic Tallinnast Euroopasse sõitmiseks, kuid Läti või Leedu probleemide korral saab arvestada vähemalt alternatiivse Eesti-sisese liiniga, ütles taristuminister Kuldar Leis.
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.