
- Transpordiameti peadirektor Priit Sauk.
- Foto: Raul Mee
Juuli alguses kuulutas Transpordiamet välja Tallinna–Pärnu–Ikla maantee km 108,5–115,8 Are möödasõidu 2+2 teelõigu ehituse riigihanke, millele esitati kokku viis pakkumust.
Tegemist on varem luhtunud Are–Nurme teelõigu ehitushanke avaldamisega korrigeeritud kujul, kus tööde tellimine on jagatud kaheks väiksemaks lõiguks: Are möödasõit ja Kurena–Nurme teelõik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lisatud 50 suurima käibega ettevõtet, nende kasum ja aastane muutus.
2024. aastal oli teedeehituse valdkonna koondkäive 818 miljonit eurot ja see kasvas üle-eelmise aastaga võrreldes 7,3%. Toome esile ka 50 suurimat käivet ja kasumit teinud ettevõtet, kust selgus, et käibe kasvu panustas oluliselt kahe ettevõtte tugev aastatulemus.
Vabariigi Valitsus kinnitas riigiteede teehoiukava aastateks 2025–2028, millega suunatakse Eesti teedevõrgu arendamisse ja korrashoidu kokku 932,3 miljonit eurot. See on 251,8 miljonit eurot rohkem kui eelmise nelja aasta teehoiukavas.
85 miljonit eurot läheb teedeehitusse Pärnu ja Tartu maanteel ning Rail Balticu ehitusse..
Kaitsekuludeks suunatud euroraha kulub maanteede ehitamiseks, kaitsetööstuspargile ning kaitsetööstusse investeerimiseks.
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?