Rail Balticu miljardihanget noolivad üks Eesti ja neli rahvusvahelist konsortsiumi
Rail Balticu Eesti põhitrassi ligi miljardi euro suuruse alliansshanke esimeses voorust pääsesid edasi neli rahvusvahelist konsortsiumi ja üks kodumaine konsortsium.
Rail Balticu suurel miljardihankel on selgunud viis konsortsiumi. Ühe kontsortsiumi hulka kuulub taristuehitaja KMG Infra, kes saaks hanke kaotamise korral kahju ligikaudu 300 000 eurot, ütles KMG Infra juhatuse liige Indrek Pappel.
Infortari kontserni ettevõte INF Infra OÜ ja Rail Baltic Estonia allkirjastasid lepingu Rail Baltica põhitrassi ehitamiseks Kangru–Saku lõigul. INF Infra juhatuse liige Robert Sinikas märkis, et raudteetrassi rajamine läbi Männiku raba saab olema suureks väljakutseks.
Rail Baltic Estonia kuulutas välja kaks suuremahulist hanget põhitrassi ja Ülemiste Linda rahvusvahelise reisiterminali ehituseks, mille koguväärtus võib ületada miljard eurot.
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.
Selle hoone ehitust alustati 1936. aastal, esimene tööpäev oli majas 5. märtsil 1938. Toonastest hoonesisestest ehitustöödest tegid suurema osa Võru tööstuskooli õpilased.