• 18.10.23, 10:45

Rail Baltica Eesti põhitrassi esimeste lõikude ehitamiseks eraldatakse 230 miljonit eurot

Eile allkirjastati rahastusleping, millega eraldatakse Euroopa Ühendamise Rahastust (CEF) Eestile 196 miljonit eurot, et ehitada valmis Rail Baltica põhitrassi kolme esimese lõigu alusehitused koos nende juurde kuuluvate ristumiste ja liiklussõlmedega. Riik lisab sellele omalt poolt 34 miljonit eurot ehk kokku investeeritakse ehitustöödeks 230 miljonit eurot.
Rail Baltica ristumiskoha ehitus Assakul.
  • Rail Baltica ristumiskoha ehitus Assakul.
  • Foto: Liis Treimann
Rail Balticale tervikuna suunatakse voorust koos Balti riikide omapanusega ca 1,1 miljardit eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 09.10.23, 09:34
GRK võitis Rail Baltica Kangru suurhanke
GRK on valitud suure taristuprojekti peatöövõtjaks, mille käigus ehitatakse Tallinna lähedal asuva Kangru mitmetasandiline liiklussõlm ja kolm viadukti üle Rail Baltica raudteetrassi. Ehitustöid tehakse tulevase Rail Baltica raudteetrassi rajamise tarbeks. Projekti maksumus on ligikaudu 21 miljonit eurot.
Uudised
  • 26.09.23, 09:59
Soodevahesse kerkib Rail Balticu ehitusbaas, hanke võitis KMG
Möödunud nädalal sõlmisid Rail Baltic Estonia ja KMG Infra OÜ koostööleppe, et alustada Soodevahe külla raudteetrassi valmimiseks vajaliku ehitusbaasi rajamist. Ehitusbaas hakkab toetama Rail Balticu ehitustöid raudteelõigul Tallinna–Rapla ning rajatise esimene etapp valmib järgmise aasta lõpuks.
Uudised
  • 15.09.23, 08:54
Rail Baltica ehitushanked takerduvad rahastuse temposse
Värskelt Eesti Taristuehituse Liitu juhtima asunud Indrek Pappel märkis hiljuti ajaleheveergudel üsna täpselt, et samal ajal, kui olukord ehitussektoris muutub majanduse jahtumise ja kõrge inflatsiooni tingimustes üha morbiidsemaks, on probleemiks ka välisrahastuse toel toimuvate arenduste pikale veninud hankeprotseduurid. Selle probleemi põhjusi avab enda poolt Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets.
Uudised
  • 16.08.23, 14:34
Indrek Pappel: loodame, et terve mõistus võidab
Kui riigil jätkub tervet mõistust, et mitte tõmmata lähiaastatel teedeehituse rahastus miinimumini, suudetakse ehk see Eestile väga oluline valdkond veel päästa, loodab Eesti Taristuehituse Liidu värske juhatuse esimees Indrek Pappel.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.25, 16:14
Kaabli kvaliteet ei ole silmaga nähtav, aga tagajärjed võivad olla valusad
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele