Möödunud nädalal sõlmisid Rail Baltic Estonia ja KMG Infra OÜ koostööleppe, et alustada Soodevahe külla raudteetrassi valmimiseks vajaliku ehitusbaasi rajamist. Ehitusbaas hakkab toetama Rail Balticu ehitustöid raudteelõigul Tallinna–Rapla ning rajatise esimene etapp valmib järgmise aasta lõpuks.

- Rail Baltica Seli-Koigi-Alu viadukti ehitus Raplamaal.
- Foto: Liis Treimann
„Tervikuna koosneb taoline ehitusbaas tavaliselt mitmest alast, sealhulgas materjalide ladustamise ja jaotamise aladest, töökodadest, kontoritest ja töötajate majutusruumidest, kuid esimeses etapis rajame Soodevahesse materjalide laopinnad, mis hakkavad teenindama Rail Balticu väljaehitust. Ala hõlmab 135 000 ruutmeetrit ja ehitus on inseneritehniliselt väljakutse, sest geoloogilised tingimused on keerukad, osaliselt saab rajatis paiknema turbalademel,“ rääkis KMG Infra OÜ juhatuse liige Indrek Pappel
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Värskelt Eesti Taristuehituse Liitu juhtima asunud Indrek Pappel märkis hiljuti ajaleheveergudel üsna täpselt, et samal ajal, kui olukord ehitussektoris muutub majanduse jahtumise ja kõrge inflatsiooni tingimustes üha morbiidsemaks, on probleemiks ka välisrahastuse toel toimuvate arenduste pikale veninud hankeprotseduurid. Selle probleemi põhjusi avab enda poolt Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets.
Sobivate ehitusmaterjalide valik on Rail Baltica puhul keeruline, kuid oluline küsimus. Meid muu Euroopaga ühendavat raudteed arendava Rail Baltic Estonia juures töötavad igapäevaselt materjalide valdkonnaga kolm oma ala tipp-spetsialisti.
Tänapäevases arhitektuuris ei ole fassaad enam pelgalt hoone „nägu“, vaid osa selle identiteedist. Disain, vastupidavus ja jätkusuutlikkus on saanud võrdväärseteks väärtusteks. Ruukki disainprofiilid koos uute GreenCoat Pural BT pinnakatetega pakuvad arhitektidele ja arendajatele võimalust luua kestvaid, esteetilisi ja keskkonnasõbralikke fassaade.