• 06.07.20, 14:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üheksa minutit kiiremini Tallinnast Tartusse viiva lõigu ehitus algas

Täna, 6. juulil algasid suuremahulised uue neljarajalise Võõbu–Mäo teelõigu ehitustööd objekti alguses Võõbu sõlmes, Korba sillal ning samaaegselt toimub trassi koridoris kändude juurimine ja kaevetööd.
Ehitustööde algusega käisid tutvumas Maanteeameti peadirektor Priit Sauk, majandus- ja taristuminister Taavi Aas ja GRK Infra AS juhatuse liige Taavi Kliimask. Foto:
  • Ehitustööde algusega käisid tutvumas Maanteeameti peadirektor Priit Sauk, majandus- ja taristuminister Taavi Aas ja GRK Infra AS juhatuse liige Taavi Kliimask. Foto:
  • Foto: Dmitri Kotjuh, Järva Teataja/scanpix
Võõbu–Mäo teelõik asub Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maantee kilomeetritel 64,2–80,2 (olemasoleva Tartu maantee km 67,5–85,5).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele