Hoone arhitekti Raivo Kotovi sõnul on arhitektuuris on lamelle kasutav lahendus ühe enam populaarsust koguv, ent LAEVA puhul muudab lamellid eriliseks nende disain. Lamellid on spetsiaalselt LAEVa jaoks kujundatud ja toodetud.
Hoone ehitaja, Embach Ehituse juhatuse liikme Andres Salusaare sõnul kasutatakse ehituses üldjuhul tehase poolt valmistatud masstoodangut. “LAEVa puhul on lamellide energiasäästlik funktsionaalsus ühendatud eksklusiivse disainiga, mis annab äri- ja büroohoonele merelainelise voolavuse,” sõnas Salusaar.
“Tegemist on Põhjamaade ühe unikaalseima lamellisüsteemiga. Nende kõrge hinna kujundab kvaliteetse materjali tipptase -- lamellid on alumiiniumist, mis ei roosteta ning on ühtlasi ülikerged,” lisas Embach Ehituse juhatuse esimees.
Materjal, millest lamellid on valmistatud, tagab selle, et need näevad visuaalselt ka aastate pärast uued ja kvaliteetsed välja, hoolimata mereäärsest põhjamaisest ilmastikumõjust.
LAEVA arendaja esindaja Triestate OÜ juhatuse liige Kuldar Gil nentis, et arendajana soovisid nad majale isikupära. “Lisaks huvitava ja erilise arhitektuuri otsingutele, milles soovisime hoonega siduda mereäärse asukoha, on lamellidel veel teinegi oluline ülesanne- kuna nad varjavad päikesekiirgust, säästetakse nende abil hoone jahutuskuludelt kuni 20%,” ütles Gil.
Büroo-ja eluhoone LAEV valmib 2017. aasta veebruarikuus ning selles saab olema 29 korterit ja 18 äripinda.