Pirita ühe sümboli, Lükati tee silla renoveerimiseks kulus ligi 275 000 eurot, sest enam kui 50 aastat tagasi ehitatud sild vajas nii tehnilise kui ka visuaalse poole pealt parandustöid.

- Silla remondi käigus puhastati konstruktsioonilaagrid, rajati uued servaprussid, pealesõiduplaadid, hüdroisolatsioon ning katendikihid, samuti uus kergliiklusrinnatis, mille külge paigaldati põrkepiire.
- Foto: Andre Hanimägi, Pirita Linnaosa Valitsus
Silla remondi käigus puhastati konstruktsioonilaagrid, rajati uued servaprussid, pealesõiduplaadid, hüdroisolatsioon ning katendikihid, samuti uus kergliiklusrinnatis, mille külge paigaldati põrkepiire. Lisaks rajati kaks raudbetoonist teenistuslikku treppi. Rekonstrueeritud silla laiuseks on 10,3 m ja silla gabariidiks 9,7 m.
Pirita linnaosa vanem Tõnis Mölder sõnas, et 1961. aastal ehitatud sild on kahtlemata üks Pirita sümboleid, mida teavad inimesed kaugemaltki, kuid tegemist on linnaosas ka olulise liikussõlmega. „Autojuhtide jaoks on hea uudis see, et liiklemine sillal on taas avatud, aga silla erksam väljanägemine annab ka ümbrusele palju juurde,“ sõnas Mölder.
Lükati silla renoveerimistööd tellis Tallinna Kommunaalamet ja töödega alustati 18. augustil. Silla renoveerimise tööprojekti koostas OÜ Järelpinge Inseneribüroo ja töid teostas Tilts Eesti Filiaal. Renoveerimistööde eesmärgiks oli silla tehnilise seisukorra ja visuaalse väljanägemise parendamine, ohutuse suurendamine ning sademevee ärajuhtimise tagamine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.