• 06.09.16, 09:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lamekatuse renoveerimine: pigem säilita kui lammuta

Laias laastus jaguneb lamekatuste renoveerimine nõukogude- ja nüüdisaegsete lamekatuste tänapäeva vajadustele ning nõudmistele kohandamiseks. Teeme ülevaate üldistest seisukohtadest nii nõukogude- kui ka nüüdisaegsete lamekatuste kaasajastamisel.
Lamekatuse renoveerimine: pigem säilita kui lammuta
  • Foto: Alo Karu
Nõukogudeaegsed lamekatused on ehitatud NSV Liidus kehtinud SNiP-i normide järgi. Viimased sellised ehitati Eestis möödunud sajandi üheksakümnendate aastate algul. Nüüdisaegseid lamekatuseid hakati tegema üheksakümnendate esimesel poolel rajatud uusehitustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.08.25, 11:39
TalTechi uuring kinnitab: Airoboti niiskustagastusega soojusvaheti on Eesti kliimas kõige tõhusam
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele