Nordecon andis eile Meremuuseumile üle Lennusadama vesilennukite angaarid ning seega on ehitustööde põhimaht angaarides lõppenud.
Nüüd jõuab järg ekspositsiooni paigaldustöödeni. „Vesilennukite angaaride rekonstrueerimine oli erakordne väljakutse, aga tänaseks on selge, et tulemus saab olema muljetavaldav,” ütles Nordecon ASi juhatuse esimees Jaano Vink.
“Projekti on eksperdid nimetanud ehitusalaseks vägiteoks, kuna neid angaare polnud pea saja aasta jooksul praktiliselt üldse remonditud ja nende seisukord oli äärmiselt halb,” lisas ta.
Külastajad pääsevad vesilennukite angaaridesse tuleval kevadel. Kuigi ehitustööd on tellijale üle antud, nõuab ülimalt keerukas ekspositsiooni paigaldamine ning seonduvate ehituslike tööde lõpetamine veel palju vaeva.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Lennusadama vesilennukite angaaride kui suuremahulise koorikbetoonist ehitise renoveerimine on projekteerijatele ja ehitajatele ainulaadne väljakutse, juba seetõttu, et kõik Eestis saadaolevad ehitustellingud on tänaseks angaaride alla veetud ja neist tuli puudu, vahendas ERR Uudised.
Lennusadama renoveerimise tellija Eesti Meremuuseum on pöördunud kultuuriministeeriumi kantsleri Siim Suklese poole, et saada juurde ehitaja Nordeconi esitatud muudatus- ja lisatöödeks 2,3 miljonit eurot ehk üle 36 miljoni Eesti krooni.
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.