Merko õigusvaldkonna juht Mihkel Mugur ütles, et vaidlustuskomisjon lükkas enamiku Nordeconi väidetest tagasi.
Tema sõnutsi kinnitas vaidlustuskomisjon jätkuvalt Merko õigust tugineda jagunemiseelsetele majandusnäitajatele.
„Vaidlustuskomisjon nõustus ainult vaidlustuse väitega, et kvalifitseerimisotsust ei olnud piisavalt põhjendatud. Merko Ehitus on seisukohal, et Maanteeamet saab täiendavate põhjenduste esitamisega vaidlustuskomisjoni nõude täita ja saavutada nii maksumaksjale soodsaima riigihanke tulemuse,“ teatas Mugur.
Eile teatas Nordecon, et Riigihangete Amet rahuldas Nordecon Infra vaidlustuse Loo-Maardu teelõigu ehituse riigihankes.
Seotud lood
Täna tehtud otsusega rahuldas Riigihangete Ameti juures asuv Vaidlustuskomisjon Nordecon Infra vaidlustuse Maanteeameti riigihankes „E20 Loo-Maardu teelõigu ehitus“ ning tunnistas kehtetuks Maanteeameti peadirektori käskkirja pakkujate kvalifitseerimise kohta.
Riigihangete vaidlustuskomisjon jättis jõusse Merko Ehituse „E20 Loo-Maardu teelõigu ehitus“ hankevõidu.
Kui ettevõte sünnib soovist teha midagi sisukat ja põnevat, ei pruugi esialgu ollagi suurt strateegiat ja visiooni. Ent kui sellele lisandub aastatepikkune sihikindlus, oskus õigeid otsuseid teha ja kirg valdkonna vastu, võib sellest kasvada midagi suurt. Just nii on läinud ettevõttega Optimus Systems, mis alustas 20 aastat tagasi viieliikmelise meeskonnana ning on nüüdseks kasvanud Eesti turvavaldkonna liidriks.