Merko õigusvaldkonna juht Mihkel Mugur ütles, et vaidlustuskomisjon lükkas enamiku Nordeconi väidetest tagasi.
Tema sõnutsi kinnitas vaidlustuskomisjon jätkuvalt Merko õigust tugineda jagunemiseelsetele majandusnäitajatele.
„Vaidlustuskomisjon nõustus ainult vaidlustuse väitega, et kvalifitseerimisotsust ei olnud piisavalt põhjendatud. Merko Ehitus on seisukohal, et Maanteeamet saab täiendavate põhjenduste esitamisega vaidlustuskomisjoni nõude täita ja saavutada nii maksumaksjale soodsaima riigihanke tulemuse,“ teatas Mugur.
Eile teatas Nordecon, et Riigihangete Amet rahuldas Nordecon Infra vaidlustuse Loo-Maardu teelõigu ehituse riigihankes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Täna tehtud otsusega rahuldas Riigihangete Ameti juures asuv Vaidlustuskomisjon Nordecon Infra vaidlustuse Maanteeameti riigihankes „E20 Loo-Maardu teelõigu ehitus“ ning tunnistas kehtetuks Maanteeameti peadirektori käskkirja pakkujate kvalifitseerimise kohta.
Riigihangete vaidlustuskomisjon jättis jõusse Merko Ehituse „E20 Loo-Maardu teelõigu ehitus“ hankevõidu.
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.