Sweco Projekt projekteerib Tallinn-Keila-Riisipere ja Keila-Paldiski suunal uusi raudteeplatvorme ning need viiakse üle eurokõrgusele.
Platvorme ehitab KMG Inseneriehituse AS, tellija on AS EVR Infra. Esimene platvorm on Laitse jaamas juba valminud.
Tallinna-Keila-Riisipere ja Keila-Paldiski suuna uued raudteeplatvormid viiakse üle nn. eurokõrgusele, milleks on 550 millimeetrit raudteerööpast. Platvormid saavad ka varikatused, seni ei ole neid kõigis jaamades olnud.
Sweco Projekt projekteerib esimese hankega 17 raudteeplatvormi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Enn Raa Sweco Projekti keskkonnaosakonnast ütleb, et uute raudteeplatvormide väljanägemine on vanadest märksa esteetilisem: "On olemas varikatused ja piirded, inimestel on mugavam platvormile minna, täidetud on ka invanõuded ja ratastooliga pääseb perroonile hõlpsasti. Töö on olnud komplitseeritud tänu suurele täpsusastmele, sest platvormi serv peab kogu pikkuses ühtima raudtee pöörderaadiusega."
Jan Minski KMG Inseneriehitusest ütleb, et kuna projekt viiakse ellu projekteerimise-ehitusmeetodil ja tempod suured, siis projekteerimise kvaliteet määrab väga olulise osa protsessi tulemusest. "Lahendused peavad võimaldama töötada raudtee tsoonis võimalikult ohutult ning uute platvormide sidumisel tuleb arvestada kõigi olemasolevate kommunikatsioonide sidumisega.
Ehituse teeb keerukaks asjaolu, et tööd tuleb teostada paralleelselt rongiliiklusega, kuid tulemus on pingutust väärt, sest uued platvormid ei ole ainult funktsionaalsed ja turvalised vaid pilkupüüdvad ja arhitektuurselt efektsed," märgib ta.
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?