Talteri tegevjuht Sven Pertens ütles ehitusuudised.net -le, et riigihangete vaidluskomisjoni eilne otsus Merko kõrvale jätta, oli neile ootuspärane.
"Muidu me poleks läinud vaidlema, kui me poleks oma õiguses kindlad olnud," sõnas Pertens.
Pertens vastas täna ehitusuudised.net küsimusele - kuna sisuliselt on Merko puhul tegu ikkagi sama firmaga, siis kas selline kõrvalejätmine on õige? - et pole mõtet seaduse kohta selliseid tõlgendusi teha. "Seadus on seadus ning kui seda ei täidetaks, siis poleks sel ju mõtet," sõnas ta. Pertens märkis, et riigihangete puhul järgitakse alati väga täpselt reegleid.
Jutt käib 7,4 kilomeetri pikkuse Kukruse-Jõhvi teelõigu rekonstrueerimisest Ida-Virumaal, mille lubasid kõige odavamalt ühiselt ehitada Merko Ehitus ja Tallinna Teede AS - ligi 589 miljoni krooni eest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?