5. märts 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sooman: Rime otsib tähelepanu

Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman nimetas Luha 16 korraldatavatveebis toimuvatHollandi oksjonit reklaamitrikiks, et endale tähelepanu tõmmata jamis reaalset müüki ei too.

Pindi kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman nimetab seda reklaamitrikiks, ent reaalsesse müügiedusse ta ei usu. "Tähelepanu nad said, seega on võidumehed. Väga hea nipp, linnuke on kirjas!" märgib ta. Samas lisab Sooman, et kuna arendajate taluvuspiir on ostjate poolt niikuinii testitud ja kõigile teada, siis võib neile kohe miinimumhinnaga pakkumise teha ning korteri ära osta. Sooman rõhutab siiski et, turundusspetsialistina hindab ta kampaaniat kõrgelt, sest meediaväljaanded hakkavad seda lehekülge pidevalt jälgima.

Reklaamiagentuuri Zavod tegevjuht Marek Reinaas, kelle tehtud konkreetne reklaamilahendus on, väitis, et antud lahenduse eesmärgiks on teha protsess põnevamaks ning see kutsub ostjaid veebilehele suisa mitu korda päevas. Siiski on Reinaasa sõnul eesmärk kortereid müüa, mitte pelgalt tähelepanu äratada. Ta lisas, et eesmärk on panna inimest ostuotsust kohe langetama. Reinaas ei nõustunud sellega, et sellist nippi saab kasutada ainult ühe korra, vaid uskus, et selliseid Hollandi tüüpi oksjoneid võib Eestis veel korraldada.

Jaga lugu
Ehitusuudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785
Hannes RummReklaamimüügi projektijuhtTel: 518 4688