K-Projekt koostas Tallinn bussijaama kõrvale planeeritava hoone detailplaneeringu
Tallinna linnavalitsus esitas linnavolikogule kehtestamiseks Juhkentali 48 detailplaneeringu, mille kohaselt kavandatakse bussijaama kõrvale kuni kaheksakorruseline äri- ja eluruumidega hoone. Detailplaneeringu on koostanud K-Projekt AS.
Linnaplaneerimise abilinnapea Madle Lippuse sõnul on planeeringuala ning selle lähiümbrus aktiivses muutumises ning kehtestatav planeering on koostatud lähtuvalt piirkonna tulevikuvisioonist. „Praegu pigem kaootilisena mõjuv Juhkentali tänava lõpuots paikneb lähedal linnasüdamele ning oluliste liikumissõlmedele, mistõttu moodustab see tulevikus loogilise osa linnakeskusest. Asukoht on sobiv eluruumidega ärihoone ehitamiseks ja planeeringu elluviimisel muutub võrreldes praegusega ala kesklinlikumaks, kus parkimisplatsi asemele tekib terviklik linnakvartal.”
Ligi 0,2 hektari suurune planeeringuala paikneb Kadrioru asumis. Planeeringu koostab K-Projekt AS koostöös PIN Arhitektidega, lähtudes linnaplaneerimise ameti esitatud linnaehituslikest soovitustest.
Tallinna linnavalitsus algatas Kesklinna linnaosas Saku 13 kinnistu detailplaneeringu, mille eesmärk on jagada kinnistu kaheks: ühele krundile kavandatakse kolm kuni kaheksakorruselist elamut, teisele avalik park. Detailplaneeringu koostas K-Projekt AS.
Kaamos Kinnisvara välja kuulutatud arhitektuurikonkurss Tallinna kesklinna bussijaama piirkonda rajatava uue elu- ja ärikvartali rajamiseks võitis Hayashi–Grossschmidt Arhitektuuri (HGA) võistlustöö „ÕU“.
Eestis on aastaid püsinud arusaam, justkui plaatsoojusvahetid, eriti niiskustagastusega ehk ERV-tüüpi seadmed, ei sobi meie kliimasse. Levinud on hirm, et need külmuvad talvel ja ei ole energiatõhusad. See müüt pärineb ajast, mil turul levisid odavad ristvoolu vahetid, mille kasutegur oli madal ja automaatika olematu. Tänapäeval on see eelarvamus ajale jalgu jäänud.