
- Foto Tallinna Linnatransport elektribusside esitluselt.
- Foto: Liis Treimann
Aktsiaselts Tallinna Linnatransport (TLT) alustab 2. juulist pealinnas ehitustöid, millega uuendatakse pealinna trollitaristut – rekonstrueerimisele lähevad madalpinge- ja keskpingekaablid, mis on oluline samm ettevalmistustes uute, kaasaegsete trollide liinile toomiseks.
Abilinnapea Kristjan Järvan märkis, et trollibussidel on oluline roll kanda Tallinna ühistranspordis. „Meie uued akutrollid on Škoda tehases juba ehituses. Paralleelselt oleme alustanud trollitaristu uuendamist, mis loob eeldused uue põlvkonna trollide liinile toomiseks. See on osa suuremast plaanist ajakohastada Tallinna ühistranspordivõrk nii, et see oleks paremini hallatav, tehniliselt usaldusväärne ja pikaajaliselt jätkusuutlik. Olen veendunud, et tulevikus laieneb meie trollivõrk ka uutesse linnaosadesse – töö selle nimel käib juba täna“.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riigikohus selgitas 20. juunil avaldatud otsuses, et kohalik omavalitsus võib uue elurajooni planeerimisel seada kinnisvaraarendajale tingimuseks ka sotsiaalse taristu rajamise, kui see käib linnale või vallale endale üle jõu.
Üks neist valdkondadest, mis pidurdab Eestis kõigi majandussektorite arengut, on mõistagi planeerimine ja lubade väljastamine, kirjutab Riigikogu riigikaitsekomisjoni liige Raimond Kaljulaid (SDE).
85 miljonit eurot läheb teedeehitusse Pärnu ja Tartu maanteel ning Rail Balticu ehitusse..
Kaitsekuludeks suunatud euroraha kulub maanteede ehitamiseks, kaitsetööstuspargile ning kaitsetööstusse investeerimiseks.
Rääkides Eestis valmivate kvaliteetsete uste ja akende tootmisest, ei saa üle ega ümber Haapsalu Uksetehasest. Ent pea 35 aastat järjepidevalt tegutsenud ettevõtte suund oleks võinud olla ka muu, sest esimese tootena valmistati tehases hoopis täispuidust kirst, mis tellimustööna Žiguli 09 katusel Soome sõidutati.