Kasutusea ammendanud ning ohtlikuks muutunud Tallinna Kadaka puiestee silla ümberehitus on edenenud esialgsest graafikust kiiremini. Esmaspäevast on uus sild valmis ja liiklusele avatud.

- Kadaka silla 3-D visualiseering.
Ehitaja Atemo OÜ lammutas vana viadukti ning rajas uue raudbetoonist silla, mis on 35 meetrit pikk, 5 meetrit kõrge ja 17 meetrit lai. Üle silla ehitati ka kõnni- ja rattateed kogulaiusega 5,5 meetrit. Lisaks rajati viadukti kõrvale kõnnitee, mis ühendab ülekäigu alt kulgevaid kõnni- ja rattateid ülemise teega. Lisaks paigaldas ehitaja elektrikaablid ja rajas teekonstruktsiooni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kadaka puiestee viadukti ehitaja Atemo OÜ esitas sügisel 2024 Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalametile ehitustööde graafiku eeldusel, et kõik tööd sujuvad ilma tõrgeteta, lisatöid ei tellita ja nad jõuavad sügisel enne maapinna külmumist viadukti valmis. Paraku ei läinud kõik plaanipäraselt, kuid sellel oli mitmeid põhjuseid.
Kinnisvaraarendaja Liven korraldas aasta lõpus arhitektuurikonkursi Kadaka tee 88 arenduskinnistule uute korterelamute ja välialade lahenduse leidmiseks. Neljast osalenud arhitektuuribüroost valiti võitjaks Pluss Arhitektid OÜ.
Tallinnas Mäealuse 3a ja 5a kinnistutele parima linnaehitusliku lahenduse leidmiseks korraldatud arhitektuurivõistluse võitsid PIN Arhitektid.
Kandideerimine kuni: 01.06.2025