Eesti suunab sel aastal ulatuslikud investeeringud nii raudteesse, teedesse kui ka merendusse, et arendada kaasaegset ja turvalist taristut ning toetada majanduskasvu. Samuti panustatakse erinevate toetustega elukeskkonna ja ringmajanduse arendamisse ning veevaldkonda.

- Taristuminister Vladimir Svet sõul on eesmärk arendada turvalist taristut. Foto: Liis Treimann
Taristuminister Vladimir Svet i sõnul investeeritakse liikuvus- ja merendusvaldkonda sel aastal ligikaudu 575 miljonit eurot. „Rail Balticu põhitrassi, terminalide ja viaduktide ehitus viib meid lähemale kaasaegsele ja kiirele raudteeühendusele Euroopaga. Investeeringud teedeehitusse ja kergliiklusteedesse parandavad nii sõidu- kui jalakäijate liiklemise turvalisust ja mugavust. Samuti panustame merendussektorisse, rajades uusi laevu ja kaitserajatisi, mis toetavad nii uute töökohtade loomist ja majanduskasvu kui ka riigi julgeolekut,” sõnas minister.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Juhatuse esimehe töö peamine eesmärk on tagada, et Rail Baltica raudteeühendus viiakse ellu vastavalt kokkulepitud kvaliteedistandarditele, eelarvele ja tähtaegadele, seisis konkursi tingimustes. Praeguse juhatuse esimehe Anvar Salometsa lepingu tähtaeg lõppeb märtsis.
Rail Balticu Eesti põhitrassi ligi miljardi euro suuruse alliansshanke esimeses voorust pääsesid edasi neli rahvusvahelist konsortsiumi ja üks kodumaine konsortsium.
Taristuminister Vladimir Svet allkirjastas käskkirja, millega suunatakse miljon eurot kaldaelektritaristu rajamiseks või täiustamiseks kümnes ASi Saarte Liinid sadamas.
Eesti Raudtee on toimetamas Tapa–Tartu raudtee elektrifitseerimise töödega ning nüüd alustab töödega ka Narva suunas. Mõlemad lepingud sõlmiti AS-iga GRK Eesti.
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.