Verston alustab Rail Baltica Alu ja Juula maanteeviadukti ehitamist
Eesti üks juhtivaid teedeehitus- ja korrashoiu ettevõtteidVerstonalustab koostöösJärelpingeInseneribürooga märtsis Rail Baltica Juula ja Alu maanteeviadukti ningKodilaraudteerajatise ehitamist Raplamaal. Aprillikuus suletakse ehitusalas ajutiselt Rapla–Varbola teelõik ning liiklus suunatakse ümber.
„Rail Baltica raudteetrass hakkab kulgema Rapla–Järvakandi– Kergu ja Rapla–Varbola tee alt läbi. Selle jaoks rajatakse nende ristumiskohtadesse viaduktid, tehnosüsteemid ja mahasõidud ning ehitatakse ümber maaparandussüsteemid. Ehitame ka loomatunneli, et metsloomad saaksid sealkandis liikuda turvaliselt ning segamatult ühele ja teisele poole raudteed,“ selgitas Verstoni projektijuht Andro Aavik.
Tee-ehitusfirma Verston ja Järelpinge Inseneribüroo sõlmisid esimesed Rail Balticu raudtee põhitrassi Raplamaa lõikude ehitamise lepingud, mille kogumaksumus on 107 miljonit eurot.
Kui rajatiste tegevusvaldkonnas on eeskätt transpordiameti tellitud töö maht vähenenud, siis päästvat õlekõrt näeb ehitusfirma Nordecon Rail Balticus, ütles ettevõtte juhatuse esimehe kohusetäitja Maret Tambek.
Maailmas ei ole teada ühtegi arenenud riiki, millel oleks välja arendamata või halvas seisukorras teedevõrk. Asfalditehaste väljasuremine on meie kõigi probleem, kirjutab TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.