Trammiliini ehitamiseks on maaomanikega kokkulepped saavutatud
Tallinna linn on jõudnud läbirääkimistega lõpuni kõigi maaomanikega Vanasadama ja Rail Balticu Ülemiste reisiterminali ühendava trammi- ja kergliiklustee ehitamiseks ja avaliku kasutamise tagamiseks.
„Läbirääkimiste käigus on jõutud oluliste kokkulepeteni, mis arvestavad nii maaomanike kui ka linna huve. Vanasadama trammiliini ehitamine on oluline transporditaristu arendamise projekt, mis aitab sujuvale ja jätkusuutlikule liiklusele kaasa,“ ütles abilinnapea Tiit Terik.
Iga aastaga saab aina vähem planeeringuid Tallinna linnalt heakskiidu ning arendajad on püstihädas, et oma plaanid läbi bürokraatia suruda. Linnaameti juht mõistab ettevõtjate tuska, kuid selgeid lahendusi veel ei paista.
Riia Vabasadam soovib rajada sadama territooriumile enam kui 176 hektarit hõlmava vähemalt 100megavatise võimsusega päikesepargi, millele arendaja leidmiseks korraldatakse konkurss.
Tallinna Sadam sõlmis lepingu Insenerehituse ASiga Paldiski Lõunasadama multifunktsionaalse kai nr 6A ja selle tagalaala projekteerimis- ja ehitustööde teostamiseks. Kai võimaldab sadamas vastu võtta suure süvisega eriotstarbelisi laevu meretuuleparkide ehitusmaterjalide transpordiks.
Saaremaa ettevõte OÜ Feizerton, mille kaubamärk Feirol on Eestis juba tuttav nii professionaalidele kui ka tavakasutajatele, on tegelenud enam kui 20 aastat kaablitoodete ja elektritarvikute arenduse, tootmise ja müügiga. Ettevõtte juhi Jüri Lemberi sõnul on neil turul omas nišis tugev positsioon, kuid samas on soov üha enam jõuda otse nii ehitusobjektidele kui ka lõpptarbijateni.