Tallinna linn on jõudnud läbirääkimistega lõpuni kõigi maaomanikega Vanasadama ja Rail Balticu Ülemiste reisiterminali ühendava trammi- ja kergliiklustee ehitamiseks ja avaliku kasutamise tagamiseks.
- Trammiliini ehitus Tallinna kesklinnas. Foto: Andras Kralla
„Läbirääkimiste käigus on jõutud oluliste kokkulepeteni, mis arvestavad nii maaomanike kui ka linna huve. Vanasadama trammiliini ehitamine on oluline transporditaristu arendamise projekt, mis aitab sujuvale ja jätkusuutlikule liiklusele kaasa,“ ütles abilinnapea Tiit Terik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Iga aastaga saab aina vähem planeeringuid Tallinna linnalt heakskiidu ning arendajad on püstihädas, et oma plaanid läbi bürokraatia suruda. Linnaameti juht mõistab ettevõtjate tuska, kuid selgeid lahendusi veel ei paista.
Riia Vabasadam soovib rajada sadama territooriumile enam kui 176 hektarit hõlmava vähemalt 100megavatise võimsusega päikesepargi, millele arendaja leidmiseks korraldatakse konkurss.
Tallinna Sadam sõlmis lepingu Insenerehituse ASiga Paldiski Lõunasadama multifunktsionaalse kai nr 6A ja selle tagalaala projekteerimis- ja ehitustööde teostamiseks. Kai võimaldab sadamas vastu võtta suure süvisega eriotstarbelisi laevu meretuuleparkide ehitusmaterjalide transpordiks.
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.