Autor: Urve Vilk • 28. jaanuar 2022

Transpordiamet: praegune rahastus ei võimalda maanteid säilitada, arendamisest rääkimata

Kui teehoiukava põhimõte on esiteks säilitada ja alles seejärel arendada, siis praeguse rahastusega ei ole võimalik maanteid isegi vajalikul tasemel säilitada, arendamisest rääkimata. Samas on ka rahastus uute maanteede ehituseks Euroopa Liidust otsa saamas, tunnistas Transpordiameti osakonnajuht Jaan Tarmak Taristuehituse konverentsil.
Transpordiameti osakonnajuht Jaan Tarmak ütles Taristuehituse konverentsil, et 2025. aastal on oodata maanteede rahastuse osas tugevat langust.

Jaan Tarmaki laual Transpordiametis on erinevaid ideid, kuidas Eestis võiks teid ehitada ja milline võiks meie taristu üldisemalt olla, aga paraku saab sageli takistuseks raha. “Lähtume sellest, kui palju on riigieelarves võimalusi, et arendada uut teede taristut.”

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785