• 28.01.22, 09:02

Transpordiamet: praegune rahastus ei võimalda maanteid säilitada, arendamisest rääkimata

Kui teehoiukava põhimõte on esiteks säilitada ja alles seejärel arendada, siis praeguse rahastusega ei ole võimalik maanteid isegi vajalikul tasemel säilitada, arendamisest rääkimata. Samas on ka rahastus uute maanteede ehituseks Euroopa Liidust otsa saamas, tunnistas Transpordiameti osakonnajuht Jaan Tarmak Taristuehituse konverentsil.
Transpordiameti osakonnajuht Jaan Tarmak ütles Taristuehituse konverentsil, et 2025. aastal on oodata maanteede rahastuse osas tugevat langust.
  • Transpordiameti osakonnajuht Jaan Tarmak ütles Taristuehituse konverentsil, et 2025. aastal on oodata maanteede rahastuse osas tugevat langust.
Jaan Tarmaki laual Transpordiametis on erinevaid ideid, kuidas Eestis võiks teid ehitada ja milline võiks meie taristu üldisemalt olla, aga paraku saab sageli takistuseks raha. “Lähtume sellest, kui palju on riigieelarves võimalusi, et arendada uut teede taristut.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.07.25, 10:44
Eesti firma lubab välisvoodrilaudadele 50 aastat garantiid
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele