Maanteeameti ja Asfaldiliidu poolt välja antava Aadu Lassi teedevaldkonna inseneripreemia võitja Märt Puust on juba üle 20 aasta pühendunud ohutusele teedel, panustades teeilmajaamade võrgu ja teehoolde tugisüsteemide rajamisse.

- Maanteeameti poolt välja antava Aadu Lassi preemia võitis tänavu Märt Puust. Pildil koos eelmise aasta võitja Marek Koiduga.
- Foto: ANDRES RAUDJALG
Teede Tehnokeskuse Intelligentsete Transpordisüsteemide osakonna projektijuhi Märt Puusti missiooniks on olnud liiklusohutuse ja teehoolde taseme tõstmine. Kui Eesti taasiseseisvumise alguses hukkus meie teedel ligikaudu 500 inimest aastas, siis täna on see number pea kümme korda väiksem ehk umbes 50. “Seni aga, kuni vigastuste või surmadega lõppenud õnnetusi teedel juhtub, on meil veel küllaga teha,” ütleb ta ise.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kevadel hooldame niidukeid ja õlitame terrasse, aga puitfassaadi hooldamine ei tule sageli mõttessegi ning ega see polegi iga-aastane töö. Ent kui fassaadihooldus jääb pikalt tegemata, võib peagi ees oodata voodrilaudade vahetus, mis on suur ja kulukas ettevõtmine ka siis, kui otsustad seda oma jõududega teha.