• 31.05.18, 11:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Simson: Rail Baltica ehitus hakkab Eesti majandust oluliselt mõjutama

Rail Baltica projektis on praegu käimas projekteerimisfaas. Fakt on see, et Rail Baltica hakkab juba ehitusjärgus väga oluliselt Eesti majandust mõjutama, kinnitas majandus- ja taristuminister Kadri Simson eile toimunud Rail Baltica Business Network Estonia aastakoosolekul.
Simson: Rail Baltica ehitus hakkab Eesti majandust oluliselt mõjutama
  • Foto: Andres Haabu
Kadri Simson andis ülevaate Rail Baltica projekti hetkeseisust. Minister rõhutas, et tegemist on Eesti jaoks jätkuvalt olulise projektiga, mille arendamine toimub plaanide kohaselt.
Rail Baltica Eesti äriühingu juht Riia Sillave märkis omalt poolt, et selle aasta Eesti tegevuste graafik on väga tihe. „Näiteks on algamas ehituslogistika uuringud, samuti jätkatakse ehitusmaavarade varustuskindluse uuringutega, alustatakse Pärnu Kaubajaama tasuvusuuringuga ning Tallinna ja Pärnu reisijaterminalide projekteerimisega. Esimeste tulemusteni on jõutud Tallinna Vanasadama ning tulevase Ülemiste reisiterminali ühenduse uuringutes,“ ütles Sillave.
Rail Baltica Eesti ärivõrgustiku juhatuse liige Tõnis Tamme märkis, et ettevõtjate huvi Rail Baltica vastu üha elavneb. „Seda kinnitavad ka mitmed hiljutised rahvusvahelised ülevõtmistehingud Eesti transpordi- ja ehitussektoris, mis on tehtud mõeldes ette uue raudteeühendusega seonduvate põhja-lõuna suunalistele äriperspektiividele. Samuti on hea meel meie võrgustiku liikmeskonna kasvamise üle ning Rail Balticast huvitatud ettevõtjate võrgustiku asutamise üle ka lõunanaabrite juures Lätis,“ sõnas Tamme.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mittetulundusühing Rail Baltica Business Network Estonia loodi, et anda ettevõtjatele parem võimalus kaasa rääkida uue Rail Baltica raudteega seonduvates küsimustes ning varakult kaasata äriringkondi Rail Baltica arendamisse ja seotud ärivõimaluste kaardistamisse. Mittetulundusühingul on 23 liiget.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele