• 06.11.17, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 soovitust edukaks ekspordiks

Nii Venemaal, Soomes kui Rootsis kanda kinnitanud ja Norra ning Taani turgudel esimesed sammud astunud Innopolis Inseneride juhatuse liige Oivo Manninen pani kirja 10 soovitust, kuidas ehituskonsultatsiooniteenuseid edukalt eksportida.
10 soovitust edukaks ekspordiks
  • Foto: Innopolis Insenerid
Õpi tundma kohalikku turgu
Kuula juba turul toimetajate nõu ning tee nendega koostööd!Eesti ettevõtted on välisturgudel koostööpartnerid, mitte konkurendid!EAS & MFA võivad olla koht kust saada esimesed kontaktid ja soovitusedÕpi tundma kohalikke inimesi, nende kultuuri, väärtuseid ja mõttelaadi
Tee ekspordiplaan ja eelarve ning järgi seda targa paindlikkuse ning järjekindlusegaVali meeskonda õiged kohalikud inimesedTee selgeks kes on sinu kliendid ja milline on sinu väärtuspakkumine neilePea meeles, et alustad alati nullist ja alles hiljem tekib inertsSuhtle palju – loo ja kasvata kontaktvõrgustikkuLoo ja hoia usaldussuhteidOle valmis kohanduma kohaliku olukorragaVigu tuleb ikka ette, see on möödapääsmatu – koosta riskihaldusplaan!Varu kannatust!

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mannineni sõnul on tugeval inseneribürool Põhjamaades tööpõld lai, sest sealses heaoluühiskonnas on aina suurem puudus kõrgel tasemel inseneridest. Viie aasta jooksul on ettevõttel plaan jõuda Põhjamaade 300 juhtiva arhitektuuri- ja projekteerimisbüroo sekka.
Manninen räägib, kuidas Innopolis Insenerid on välisturgudel häid tulemusi saavutanud, milliseid vigu teinud ja kui palju see ettevõttele maksma läks 28. novembril Kultuurikatlas toimuval Eesti Ehituskonverentsil. Pane ennast kirja SIIN. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 10:38
Tammer 30: Eesti väiketootjast Skandinaavia tööstuse usaldusväärseks partneriks
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele