Merkol on valminud Tartu mnt 52 elamukvartal, mis koosneb viiest eluhoonest, nendevahelisest sisehoovist ja kogu elamukompleksi ühendavast maa-alusest parklast. 185 korterist on omaniku leidnud üle 80% korteritest, millest enamik on ka ostjatele üle antud.
„Tartu mnt 52 on Tallinna südalinnas unikaalne kinnisvaraarendus – üksiku hoone rajamise asemel rajasime siia terve uue elamukvartali, mida ühendab kahetasandiline maa-alune parkla ning viie kortermaja vahel valgustatud ja mitmekülgse haljastusega sisehoov,“ ütles Merko Ehitus Eesti müügijuht Irina Piirmets.
Kortermajade arhitekt on Martin Aunin ning siseviimistluspaketid on loonud sisearhitektid Eerik Olle ja Ahti Peetersoo.
Merkol on praegu Tallinnas ehituses üle 400 korteri Noblessneris ja Paepargis, arendusfaasis 300 korteriga projekt Haaberstis ning kokku ligikaudu 3000 korteriga projektid kesklinnas ja Maarjamäel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Merko keskendub korteriarenduses suurematele projektidele, kus saame üksiku hoone asemel kujundada tervikliku elukeskkonna. Kodu ostmisel on lisaks kvaliteetsele korterile üha olulisem just seda ümbritsev keskkond ja selle võimalused,“ ütles Merko Ehitus Eesti kinnisvaraarenduse divisjoni direktor Tiit Kuusik.
„Tartu mnt 52 elamukvartal on meie viimase aja suuremaid projekte. Aktiivses ehituses on 200 korteriga Noblessneri Kodusadama arendus, mille esimene, Eesti mereäärseim kortermaja valmib selle aasta lõpuks, ning üle 200 korteri Paepargi erinevate etappide majades. Arendusfaasis on meil kolm suurt projekti: umbes 300 uue korteriga Pikaliiva arendusala Haaberstis ning kesklinnas asuv Veerenni ja Maarjamäe klindil asuv Lahekalda arendusala. Viimased kaks on pikaajalise perspektiiviga projektid, kus saab kokku arendada ligikaudu 3000 uut korterit,“ lisas Kuusik.
Seotud lood
Rääkides Eestis valmivate kvaliteetsete uste ja akende tootmisest, ei saa üle ega ümber Haapsalu Uksetehasest. Ent pea 35 aastat järjepidevalt tegutsenud ettevõtte suund oleks võinud olla ka muu, sest esimese tootena valmistati tehases hoopis täispuidust kirst, mis tellimustööna Žiguli 09 katusel Soome sõidutati.