• 05.08.16, 18:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn jätkab bussipeatuste betooniga sillutamist

Tallinna Kommunaalameti tellimusel jätkab Tallinna Teede AS betooniga sillutatud ühistranspordipeatuste rajamisega. Betooniga sillutatakse kolm bussipeatust. Peatustes, kus liikluskoormus on väiksem, kasutatakse tavapärast asfaltbetoonsegu.
Tallinn jätkab bussipeatuste betooniga sillutamist
  • Foto: Erik Prozes
Tänavu sillutatakse betooniga Mooni peatus Endla tänaval, Männi peatus Ehitajate teel  ja Kreutzwaldi peatus Narva maanteel. Paldiski maanteel Lille, Madala tänaval Randla ja  Vilde teel Kaja peatused  kaetakse tavapärase Contect seguga immutatud asfaltbetoonkattega.
Tööde lepinguline maksumus on 265 000 eurot ning tööd lõpetatakse oktoobrikuu alguses.
Tallinna Kommunaalamet alustas betoonkattega teede rajamise katseobjektidena ühistranspordipeatuste korrastamisega juba 2014. aastal. Betoonkattega ühistranspordipeatuste rajamisel tehti esimene katse Sõle tänaval Nisu peatustes, kus katsetamise eemärgil rajati linnast väljuva suuna peatus betoonkattega ning linnasuunaline peatus tavapärase Contect seguga immutatud asfaltbetoonkattega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Kuna peatusealad on üldjuhul taskulahendusega, kus peatuvad ainult ühissõidukid, mis naastrehve ei kasuta, katsetati betooni just ilma taskulahenduseta peatustes, mida läbib ka tavatransport,“ selgitas kommunaalameti juhataja asetäitja Reio Vesiallik linnavalitsuse pressiteates.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 09:00
Argo Luhaste: hilinemised ja lisakulud on sageli seotud geotehniliste oludega
Suurbritannias aastatel 1970–1994 läbiviidud ehitusuuringust, milles analüüsiti hilinemiste ja eelarve ületamiste põhjuseid, selgus, et 40% ootamatutest hilinemistest ja lisakuludest olid seotud geotehniliste oludega. Ehitaja vaates tõusetub küsimus: mis saab siis, kui tegelik kohapealne geotehniline olukord osutub arvatust keerulisemaks?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele