Pärnu ümbersõidu tee-ehitus võib taas venima hakata, sest Läti ehitusfirmad Binders ja Arcers vaidlustasid maanteeameti ehitushanke.
Ka tänavu kevadel jäid tööd seisma maanteeameti ja SIA Bindersi vastuolude tõttu. Toona otsustas Binders katkestada sõlmitud lepingu ning süüdistas maanteeametit Läti ettevõtete diskrimineerimises, samuti polnud lätlased rahul koostööpartneriga, ehitusfirmaga Koger & Partnerid.
Maanteeamet kuulutas välja Pärnu ümbersõidu Ehitajate tee ja läänepoolse ühendustee uue ehitushanke välja 27. aprillil.
Seotud lood
Ligi 24 mln eurot maksva Pärnu ringteelt ehituselt lahkunud Läti teede-ehitaja Binders põhjendab Eestist põgenemist partneri Koger & Partnerid ning Maanteeameti ebakompetentsusega.
Binders SIA otsustas katkestada Eesti maanteeametiga sõlmitud Pärnu ringsõidutee ehitamise lepingu, Läti teedeehitusfirma teatel on põhjuseks tellija süstemaatiliselt ebajärjekindel kommunikatsioon.
Eile saatis maanteeamet Läti firma SIA Binders ja Eesti firma AS Koger&Partnerid esindajaile avalduse Pärnu ümbersõidu I ja II etapi ehituslepingute lõpetamise kohta.
Täna kirjutasid maanteeameti ja Lemminkäinen Eesti ASist, ASist TREF ja ASist Teede REV-2 koosneva konsortsiumi esindajad alla Pärnu ümbersõidu Ehitajate tee ja Läänepoolse ühendustee lõpuniehitamiseks. Ehitustööd lähevad maksma 27 160 114 eurot ja lõpptähtaeg on 2012. aasta oktoober.
Kui räägitakse ärikinnisvarast, pööratakse enamasti tähelepanu selle asukohale, suurusele ja siselahendusele. Katuse peale mõeldakse sageli alles viimases järgus. Ent katus ei ole pelgalt funktsionaalne element, mis kaitseb vihma ja tuult eest. Tänapäevane katus on osa hoone toimivusest, energiatõhususest ja visuaalsest kuvandist. Kuidas teha katuse puhul tark otsus? Miks on oluline lähtuda kvaliteedist, mitte ainult hinnast? Ja mis rolli mängib katus ettevõtte jätkusuutlikkuses?