Sebe saatis Tartu linnavalitsusele märgukirja, kus kurtis Tartu bussipeatuste teekatete halva seisukorra üle: asfaldisse on vajunud sügavad roopad, mis segavad nii reisijaid kui bussijuhte.
Uued, raskeimad bussid kaaluvad koos reisijatega üle 20 tonni, kuid ei Sebe Tartu linnaliikluse juhi Üllar Kaljuste ega Tartu linnamajanduse osakonna asejuhataja Andres Pool uskunud, et raskemad bussid suurt vahet teevad. Pigem on süüdi lihtsalt kange suvine päike ja vahel ka keskmiselt madalam konstruktsioonikvaliteet, kirjutab Postimees.
Peamiselt tekitavad roopad praegu probleeme reisijatele siis, kui sajab ja neisse lomp koguneb, mis võib ka väikesel kiirusel neid täis pritsida, kuid pikemas perspektiivis võib asfalt isegi busside põhjasid kraapima hakata. „Eks tuleb lappida, nagu on ka varasematel aastatel tehtud," ütles Pool.
Seotud lood
Rääkides Eestis valmivate kvaliteetsete uste ja akende tootmisest, ei saa üle ega ümber Haapsalu Uksetehasest. Ent pea 35 aastat järjepidevalt tegutsenud ettevõtte suund oleks võinud olla ka muu, sest esimese tootena valmistati tehases hoopis täispuidust kirst, mis tellimustööna Žiguli 09 katusel Soome sõidutati.