Sebe saatis Tartu linnavalitsusele märgukirja, kus kurtis Tartu bussipeatuste teekatete halva seisukorra üle: asfaldisse on vajunud sügavad roopad, mis segavad nii reisijaid kui bussijuhte.
Uued, raskeimad bussid kaaluvad koos reisijatega üle 20 tonni, kuid ei Sebe Tartu linnaliikluse juhi Üllar Kaljuste ega Tartu linnamajanduse osakonna asejuhataja Andres Pool uskunud, et raskemad bussid suurt vahet teevad. Pigem on süüdi lihtsalt kange suvine päike ja vahel ka keskmiselt madalam konstruktsioonikvaliteet, kirjutab Postimees.
Peamiselt tekitavad roopad praegu probleeme reisijatele siis, kui sajab ja neisse lomp koguneb, mis võib ka väikesel kiirusel neid täis pritsida, kuid pikemas perspektiivis võib asfalt isegi busside põhjasid kraapima hakata. „Eks tuleb lappida, nagu on ka varasematel aastatel tehtud," ütles Pool.
Seotud lood
Jätkusuutlikkus ja rohelisus ei ole enam ammu nišiteema, vaid eeldus, et tootmis- ja ehitusettevõte saaks üldse rahvusvahelisel turul kaasa rääkida. See tähendab, et tootjal peab olema täielik ülevaade nii materjalide päritolust, tootmisprotsessist kui ka sellest, mis saab toodetest pärast nende elukaare lõppu.