• 12.08.11, 14:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu peatused ei pea bussidele vastu

Sebe saatis Tartu linnavalitsusele märgukirja, kus kurtis Tartu bussipeatuste teekatete halva seisukorra üle: asfaldisse on vajunud sügavad roopad, mis segavad nii reisijaid kui bussijuhte.
Uued, raskeimad bussid kaaluvad koos reisijatega üle 20 tonni, kuid ei Sebe Tartu linnaliikluse juhi Üllar Kaljuste ega Tartu linnamajanduse osakonna asejuhataja Andres Pool uskunud, et raskemad bussid suurt vahet teevad. Pigem on süüdi lihtsalt kange suvine päike ja vahel ka keskmiselt madalam konstruktsioonikvaliteet, kirjutab Postimees.
Peamiselt tekitavad roopad praegu probleeme reisijatele siis, kui sajab ja neisse lomp koguneb, mis võib ka väikesel kiirusel neid täis pritsida, kuid pikemas perspektiivis võib asfalt isegi busside põhjasid kraapima hakata. „Eks tuleb lappida, nagu on ka varasematel aastatel tehtud," ütles Pool.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.25, 14:42
Killustiksammaste rajamine – kõige keskkonnasõbralikum pinnaste parendusmeetod
Ehitus- ja geotehnilistes projektides seisavad insenerid sageli silmitsi pinnastega, mis ei vasta eeldatud kandvuse ja stabiilsuse nõuetele. Üheks tõhusaks ja maailmas väga laialdaselt kasutatavaks pinnaseparandusmeetodiks on killustiksammaste rajamine. See tehnoloogia võimaldab oluliselt parandada pinnase mehaanilisi omadusi ulatuslike väljakaevamisteta või kiirendada konstruktsioonide alla jääva pinnaste tihenemist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele