Espaki juhatuse esimees Arvi Liivik märkis, et Ehitusmarket oli pisikene firma ning eks tulevik näitab, et Bauhofi ost ehituskaupade turule kaasa toob.
Samuti jäi Liivik ükskõikseks Bauhofi väite suhtes, et Ehitusmarketi ost aitab neil turuliidri positsiooni tugevdada. „Kui nad nii väidavad, las nad siis teevad seda,“ ütles ta. „Kuid neil on suurem käive kui Espakil ja see võib ju nii olla,“ lisas Liivik.
„Espaki käive on stabiilne, mõni protsent on see suurem kui eelmisel aastal. Nii nagu majandusolukord praegu on,“ rääkis ta ettevõtte selle aasta tulemustest. „Mingit tõusu ei pruugi oodata praegu – vara veel. Kui tõusuks oleks tingimused, siis me kindlasti valmistuks selleks. Kuid praegu neid eeldusi veel ei ole,“ lausus Liivik.
Seotud lood
Ehituskaupluste jaekett Bauhof (Ehitus Service OÜ) omandas eile 100% Ehitusmarketi kaubamärgi all tegutseva ehitusmaterjalide müüja Devest AS aktsiatest.
K-rauta kaubamärgi all tegutseva kodu- ja ehituskaubamajade operaatori Rautakesko ASi juhatuse esimees Alo Ivask ei nõustunud Bauhofi väitega, et Ehitusmarketi kaupluste ost võimaldab tugevdada Bauhofi liidripositsiooni ehitus- ja aiakaupade müüjana.
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.